Sider

lørdag den 8. december 2012

8. December

Hjemme efter en lang dag i Nyborg.. det gik så både og :-/ Keyson blev 4. bedste han ud af 4 så det er vi ikke helt tilfredse med, men sådan går det nogen gange.. han bliver nok helt sikkert klubvinder så det er da et plaster på såret ;-)
Jeg har ikke noget scrap at vise i dag, men det kommer der lidt af i morgen ;-) Jeg har lavet en værtindegave i form af servietæske til en nabo som jeg er inviteret til gløgg-hygge hos i morgen. Mon ikke jeg lige kan nå at få taget et billede af den,  inden jeg giver den væk :-)
Tak for alle de søde kommentarer

3 kommentarer:

  1. 4. bedste ud af 4. hihi. Det er jo ikke optimalt !
    Men man kan jo ikke vinde hver gang, vel ?
    god lørdag aften.

    SvarSlet
  2. Ej øv..men ja sådan går det nogle gange. Jeg kan godt huske det da jeg gik til agilitykonkurence med Felix :)

    Rigtig god weekend til dig :)

    SvarSlet
  3. Vi har (allesammen?) verdens bedste hund! (Synd at dommerne ikke altid kan se det, -og heldigt at vi allesammen VED det).

    Rigtig god 2. søndag i advent.

    SvarSlet