Sider

mandag den 10. december 2012

10. December

...og fridag :-)) jeg har så brugt formiddagen på vasketøj og lidt rengøring. Herefter står den på oprydning i scrapværelset.. Jeg forstår slet ikke hvordan det kan være der altid roder helt vildt derinde ;-) jeg har endnu ikke fundet det optimale system til opbevaring af alle de ting jeg har, de skal jo helst være lige ved hånden det hele...
Jeg har fundet denne søde stjerne som jeg helt sikkert skal prøve at lave:
 Hvis ikke man har lige de stempler ( og det er vi jo mange der ikke har da Stamping Up jo ikke vil sælge til DK ) så må man finde lidt alternativt, men det er jeg nu også sikker på lykkes :-)
Her er 2 videoer hvordan den laves:
Christmas ornament

God 10. december og tak for alle de skønne kommentarer..

9 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dit resultat, måske på onsdag? Den er rigtig smuk. Ha´en god dag.

    SvarSlet
  2. Åh, gid det var mig der fik ryddet op i scrapværelset.
    Jeg har planer om det, men jobbet er lidt uoverskueligt, så det bliver hele tiden udsat....Måske i det nye år, så jeg kan starte på en frisk.

    jeg har set den stjerne på SUkataloget. Tak for linket til tut.
    Spændende om du kan lave den på en alternativ måde.

    God fridag fortsat.

    SvarSlet
  3. Dén glæder jeg mig også til at se :)) Den er så smuk!

    SvarSlet
  4. ejjjj hvor ser den smuk ud ♥

    rigtig god 10 december.
    knusss

    SvarSlet
  5. åhh hvor er den bare flot, glæder mig til at se den du får lavet;)

    SvarSlet
  6. Smuk stjerne. Den synes jeg bare du skal finde ud af at lave..og undervise os andre i hvordan man gør :)

    SvarSlet
  7. Tak for TUT den skal da prøve at laves :)

    SvarSlet
  8. Hvor er den smuk... skal vi lave den i morgen aften:-)
    Ha en dejlig og kold 11. december

    SvarSlet
  9. den er bare flot.... rart at høre jeg ikke er ene om nisser der roder i mit scrap

    SvarSlet