Sider

torsdag den 30. august 2012

Tut på servietæske...

Har jeg ikke lavet, men det har Marianne  :-)  den er super nem at lave, så det er bare at gå i "krig"

Jeg vil lige vise jer det LO jeg lavede til sommerhus-scrap for lææænge siden. Det var skønne Anna der underviste os. Der er brugt masser af glimmermist og dimser, punchet med forskellige punches i kanterne der giver en flot effekt og ellers masser af baggrundsstempler hist og pist. Et fantastisk sjovt kursus ;-)




Tak for alle de skønne kommentarer, de varmer..

11 kommentarer:

  1. ihh og super sødt blev det, lækre farver og sødt billede

    SvarSlet
  2. Det er så smukt et layout... skønne farver og en fed baggrund.
    Vi ses på tirsdag til en ny tut vi skal afprøve :-))

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert kreativt layout!

    SvarSlet
  4. Hamrendes flot LO i Annas fede stil, er helt vild med mix af alt muligt mist, stempler, knapper, metaldippedutter, udstansninger, syning mv.

    SvarSlet
  5. Super flot layout. Lækre farver.

    SvarSlet
  6. Jeg ville bare så gerne have været med den weekend, så jeg kunne have lært at lave sådan et lækkert LO, det er super flot Kirsten.

    SvarSlet
  7. Superflot LO med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  8. Utrolig flot lay out i helt forrygende farver

    SvarSlet
  9. Ja, det var en fed proces at være med i og dit layout blev så flot!!! Er vild med dit farvemix og det er jo også en sød model du har valgt ;-)). Håber vi ses på onsdag i klubben :-)

    SvarSlet