Sider

mandag den 28. juli 2008

Tilbage fra ferie

Ja så er vi kommet hjem efter en pragtfuld ferie i Syd-Frankrig,vi havde godt vejr omkring de 30 gr hver dag.

Vi havde campingvognen med og overnattede en del forskellige steder både op
og hjem. Nu har jeg så sendt 200 billeder til fremkaldelse så er der vist ingen
undskyldning for ikke at komme igang igen.
Godt vi skal til Skive til Sabina-dag på lørdag ;-))

Her et billede hvor vi lige er ankommet til en plads lidt oppe i bjergene



Vi har set en masse bl.a var vi en tur i Cannes og se hvor vi selvfølgelig skulle prøve den røde løber ;-))



Vi har heldigvis ferie i denne uge også, den skal så bruges til at få
ryddet lidt op i skure, luget lidt i haven og ellers ren afslapning.
Jeg skal nok lige have lavet et enkelt kort da der er en del fødselsdage
i familien de næste par måneder.

Nu skal jeg så lige på en blog-rundfart de næste dage, jeg kan se der er en masse der har været ret så flittige ;-))

Tak fordi i kikkede med

4 kommentarer:

  1. Hej Kirsten!
    Og velkommen hjem. Dejligt, at i havde en skøn og vellykket ferie i det sydlige, elsker simpelthen også sydfrankrig! Håber du klarer havearbejdet...jeg er næsten misundelig, men også kun næsten hehe. Glæder mig til vi ses igen.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten.
    Hold da op...du lever :o) det er dæleme længe siden!!
    Sikke en dejlig ferie du ser ud til at have haft.
    Jeg kommer jo ikke på lørdag da vi skal til bryllup :o(

    SvarSlet
  3. Dejligt at I havde en skøn tur - og dejligt at se dig igen - om end på et billede ;o) Glæder mig til at se de LOs, som du får lavet i morgen - og er slet ikke misundelig...... Knus M

    SvarSlet
  4. Hej ! Og tak for kommentaren på min blog. Ihhh der er jo skøøønt i Frankrig. Hvor rundt om har I været ? Vi startede ved Grand Canyon du Verdon/Castellane...derfra til Aix en Provence, så til Valréas/Nyons og endte nær Colmar i Alsace.
    Glæder mig også til at se DINE ferie LOs.

    SvarSlet