Sider

tirsdag den 8. januar 2008

Scrap i Skive

I lørdags var jeg til scrap i Skive hos Sabina
Det var en rigtig hyggelig dag og jeg fik da lavet
et par Loér. Jeg må sige jeg er blevet lidt hurtigere til
at scrappe, før kunne jeg lave et LO på måske en uge
så det går da fremad. Jeg har også ændret lidt stil er blevet lidt mere
"modig" til at prøve lidt mere mønsterpapir
( med lidt hjælp fra et par søde piger ;-)))
Dejligt at have børnebørn så der er lidt at
scrappe om i de lyserøde farver;-))



Her har jeg brugt det skønne Heidi Grace papir, prima blomster,
bånd, brads og crispy bånd.


Billederne fra bedsteforældre-dagen er ikke de bedste,
men det var de eneste jeg fik taget
den dag




også her er brugt Heidi Grace papir, crispy bånd, filtblomst, knap
og scrappers floss, samt rub-ons

4 kommentarer:

  1. Hej Kirsten

    Velkommen i blogland :) Sikke et par fine layouts du har lavet, jeg kan rigtig godt li' det øverste. Hvor er det bare herligt, at du har mulighed for at mødes med ligesindede deroppe i det mørke vestjylland :) Håber snart vi ses!
    Knus Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten!
    Dejlige, flotte og "tøsede" LO´s, synes specielt det øverste er lækkert, og tak for en dejlig dag i hyggeligt selskab.

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten.

    Tillykke med din flotte blog! Tak for en hyggelig dag i lørdags - det var som altid dejligt at være i dit selskab :o)
    Dine 2 layouts er superflotte og dejlig tøset med flotte detaljer.
    Vi ses d. 17 januar i Holstebro :o)

    SvarSlet
  4. Super søde LO´s.
    Der er altså et eller andet over
    1. skoledag. Selv nu hvor man er "gammel" husker jeg denne dag.
    Hvis du har lyst så kig forbi www.dot-scrap.dk der er blog candy på højkandt.

    SvarSlet